5 Maj

Tisdag!
 
Då var det dags för tisidagarna att bli roligare då seriepremiären börjar i dag så har man något att se fram emot =) Idag är det hemma match mot ockelbo jag hoppas verkligen att vi kan göra en bra match.
 
hinner inte med så mycket i dag efter jobbet, fixa hemma, göra mat sedan är det ju samling kl 18.
 
Hitta ett par goda bars jag tänkte gör ai ordning så har man ett gott enkelt mellanmål. Jag gillar ju inte bananer eller att sätta mig ner och ta en skål fil eller macor, dessa tror jag blir perfekt
 
 
 
Ingredienser:
3 dl Kokosflingor
1 dl paranötter (hackade)
3 msk krossade linfrö
2 msk kokosfett
1 dl sesamfrö
0,5 dl mandelmjöl
3 msk solrosfrön
3 tsk kakao
0,5 tsk vaniljpulver
2 äggvitor
(ev. 1 tsk sötströ)

Chokladglasyr
1,5 msk kokosfett
1,5 msk kakao

Eller smält choklad med hög procent

Gör så här
Hacka paranötterna. Blanda ihop alla ingredienser ordentligt och platta därefter ut allt i en form ca 20x20 cm. Smält kokosfett i micron och blanda i kakao. Pensla över chokladblandningen. Ställ in allt i kylen i ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0