25 Maj

Måndag!
 
Då är det sista veckan för maj som är i full rullning snart är vi inne i Juni, helt ofattbart så fort det har gått.
 
Per och barnen var in till gävle nu på förmiddagen och köpte en ny cykel åt Tindra =) Hon blev super nöjd, hon behövde en större. Om en timme drygt ska de till dagis och per ska jobba em. Efter jag hämtat så hinner vi bara hem och fika lite mellis och packa om för fotbolls träning först för barnen sen är det min tur. Få se om mamma och pappa åker till stugan om inte så kanske barnen får vara där medans jag har träning. Visar sig annars får de vara med =)
 
Helgen i bilder
 
Nöjd/svettiga efter en löpning/cykeltur direkt efter jobb dagis. Åkte vidare till torsåker för att per skulle bygga lite där och så grillade vi med familjen Forsberg/westrin =) Mycket gott oh trevligt.
 
 
Lördag efter en sov morgon och frukost intagen så laddade jag batterierna för ett pass på aerostep cirkel träning med bästa grannarna =) Efteråt blev de bästa maten enligt mig kålpudding, potatis och sås, nere i muntebo hos mina föräldrar. Efteråt så blev de dusch och handling acv det som skulle grillas till kvällen. gött... Premiär för ett glas Rose vin..
 

Söndag
Äbtligen bättre väder. (ute hela dagen)
 
Grannen hitta en kopparorm som Tindra vela hålla
 
Lite picknick hann vi med mellan målning och fixa i rabatterna.
 

barnen lekte ute hela dagen med kompisar och som tidigare bild hann vi med en picknick. Kvällen svslutades med tacos på altanen. Fint å avslyta veckan med tacos.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0