20 Maj

Onsdag idag!
 
Ingen fotbollsträning, men jag tänkte mig ut på en lite lättare jogg senare ikväll bara.
 
Gårdagens match var ju en klass för sig, började med att vi kom 4 min innan match start, stress stress. det var kö i furuvik på 40 min, Det skulle ta 5 min men vi kom verkligen i fel tid. Stressa in och bytte om sen så blåste dommaren igång matchen så vi är inte många som hann värma och och bli varm. Dålig plan gropig och massa regn. Jag var så rädd att jag skulle göra illa mig när man var så kall och kanske inte var etta på boll hela tiden och inte tog mig in i närkamperna. Vi förlorade med 5-0. Usel match. Dålig stil från skutskär att inte de tala om vägarbetet för dommarna kom ju också sent. Nog om de.
 
Längtar till sommar sol och värme =) Detta väder är ju sååå tråkigt.
 
Äldre bilder från förra sommaren =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0