18 Mars

Onsdag!
Äntligen går det åt rätt håll =)
 
Lika härligt väder idag, man blir ju bortskämt med massa sol.
I går poade jag hemma med det mesta bytte sängkläder, städade på tjejernas rum, plocka bort saker som inte används, testa ut vårskor vilka som skulle behållas eller slängas, lagade mat, fixade med tvätt. Efter att burtit upp sovandes små tjejer så tog jag lite hemma träning =) Mage, ben, rygg och armar sedan höll jag på att somna till unga bönder =) sov gott i natt iallafall.
 
Mina små töser somnade på soffan 18:30 efter maten medans jag skulle bara gå upp och hänga tvätten, ´max 5 min tog de, snark i soffan. Jag fick bära upp dem utan att läsa godnattsaga och försöka få av Tindra kläderna.
 
 
I dag så är barnen ledig hemma med pappa Per, de skulle sätta upp studsmattan och senare ska de leka med Filippa och Fabian. Ikväll är det fotbollsträning =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0