29 Juni

Måndag!
 
Sista veckan som jag jobbar innan jag får semester.... hoppas det går fort nu för hela Juni har bara blåst förbi tycker jag. Det bara måste gå fort så jag kan åka upp till stugan till mina älsklingar som är där <3
Jag skljussa upp dem i går efter jag kommit hem från sthlm och även gjort fransarna. Kom hem igen 22:30.
 
Bildern från Novelias kalas =)
 
 
Uppdatering från sthlms resan.
 
Här kom vi precis till hotelet, Jag delade rum med Jessica, vi skulle svira om lite sedan mötas upp och åka över till gröna lund. Där stannade vi till stägning, åkte massa berg och dalbana, åt middag och kika lite på sommarkrysset och åkte mera berg och dalbana =) Väldigt trevligt, mycket folk, lite längre köer. Vi hade super kul  och var trötta när vi anlände till hotellet sen. Vi satt bara på rummen och chilla innan vi gjorde natt =) Sedan var det ju den goda frukost buféen. Efter de checkade vi ut och drog oss mot city och shoppade lite innan hemfärden.
 
 
 
 
Väl hemma som sagt, de hämtade mig i sandviken så fick jag pussa och krama dom massor. Hemma så väntade jag på min tur att göra fransar efter mamma. Sedan när jag var klar packade vi in oss i bilen och åkte upp till stugan. Barnen ska vara där tills vi får semester på fredag =) De har kusin bianca och jonna å jacob där också så de har super skojj =).
 
Jag har massa ved att bära in hemma så jag börjar med det i dag efter jag slutat =P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0