11 Juni

Å hej å hå torsdag redan!
 
Rätt fin dag när solen kommer fram bland molnen. Hoppas jag hinner med lite sol tid efter jobbet =). Barnen och Per är i torsåker så jag vet inte riktigt när de skulle komma hem. Jag har iallafall fotbollsträning i kväll.
 
Matchen i tisdags gick bra, vi vann med 3-1 och det var roligt att göra mål =) Vi kan spela mycket bättre och jag ljuger inte om vi skulle fått in 5 mål till och inte släppt in 1 mål.
 
Väntar in en beställning från lager 157 både åt mig å barnen =)
 
De har så mycket fin nu överallt och hoppas jag hittar den rätta midsommarklänningen snart.
 
Mycket att stå i på jobbet också innan semestern.
 
Lite mer baknin till Novelia fyller ska göras med
Bullar måste göras =)
 
Här är tåran som ska göras iallafall.
 

PAVLOVA! (enkelt)

 
IMG_9016.JPG
 

Du behöver

Färdigköpt marängbotten Lemoncurd

Vispgrädde

Färska bär 

Mynta

Blanda Lemoncurd med vispgrädde och bred på tårtbotten.

Garnera med grädde och färska bär, mynta och strö sist över rikligt med florsocker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0