12 Januari

Måndag!
Fy så kallt de var i morse när jag gick till jobbet, det blev bra efter en stund då jag fick upp lite värme =)
Barnen och Per sussade så gott när jag gick i morse, men på onsdag få de kliva upp med å gå till dagis å jobb.
 
lite bilder på sånt vi gjort sen sist
 
Leklandet är alltid en hit =)
Spelat bilma cup i Ockelbo, det var vår bästa cup hitils, vi var duktiga.
 
lekt med kusiner å kompisar,
 
Nu har vi äntligen lite snö med =) Från att inte ha nå snö alls så finns de hur mycket som hellst ute. Nu kommer vi fortsätta åka skridskor på nedre robertsholm när jocke är så duktig att ploga och hålla
Träning till kvällen vad jag vet, tror jag får skotta lite om det fortsätter så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0