24 Februari

Tisdag!!
 
Jag sov som en stock i natt verkligen, ingen hosta alls och fick vakna med yrsel istället, den gav med sig under dagen här så jag känner mig rätt ok. Fortfarande snorig och lite hostig men det har dock blivit bättre ska jag säga. Fick ju Cocillana utskrivet av läkarn igår, ingen infektion eller något allvarligt hade jag. Han skrämmde mig läkarn också för när jag kom dit så var jag ju så nervös som alltid så mitt hjärta slog snabbt och han började kolla min puls och fråga om jag alltid hade så? nej sa jag bara nu när jag är nervös. Han sa annars att hjärtklappningar, svettningar hör i hop med sköldkötteln och vela ta ett sånt prov på mig om jag inte blir bättre med förskylningen och medcinen. sluta skräms!! jag är så rädd annars för allt. hoppas jag blir som vanligt snart =)
 
Idag tisdag ska det inte göras många knop efter jobbet. De vanliga matlagning, umgås och nattning. Hoppas på att vi kan se lite skidor nu kl 13 =) Hejja hejja
 
Till nästa vinter ska jag och Per börja åka skidor =) det är sant Per villl åka skidor och jag höll på att svimma själv, tittar lite på skidor nu med pjäxa, har inte hittat något ännu kanske köper helt nytt? få se det är slättförs altså längd skidor. Det kanske inte är någon ideé nu och börja leta och börja åka åsså försvinner snön snart.
 
 
Utförs så ska vi lära barnen att åka riktigt först innan vi köpter utrustning och drar i väg till backarna. Tindra och Novelia ska få åka på fredag =) Då har jobbet hyrt backen så då ska vi dit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0