23 Februari

Måndag!
 
Tillbaka på jobbet. En väldigt hostig dag, jag hostar så jag tror jag dör snart, jag gick till jobbet i morse, jag blev jätte svettig för det och hostade hela vägen tror ja. Ringde läkaren iallafall och ska dit efter kl 13 i dag. Skönt så får de koll aupp om jag inte har något i lugtrörene ller lungorna och kanske får nån hostmedecin.
 
Helgen i bilder
 
Fredag vid lunch fick jag åka och hämta Tindra som vad dålig på dagis, hon orkade inte med tempot där. Så vi installera oss hemma. Hon blev piggare till kvällen igen =) Novelia var det full fart på herregud.
 
 
Lördag, började morgon med en lättare promenad, men de gick så där anfådd lätt och inte sån ork. Efter frukost åkte vi till Stugan, köpte med oss pizza så åt vi när vi kom dit direkt =) men det tog ju tid för 13 km innan Falun så var det låååång kö (skid vm) vi tog en annan väg till stugan så det gick ju snabbare ändå. Mamma var med också. Köket uppe i stugan kommer bli så fint =)

 
Avlutade dagen med en shopping vända i falun. Väl hemma gjordes det mat och kika på mello.
 
 
Söndag. provade med en promenad igen, känndes lite bättre. Vi tog en tur till haifstugan, barnen åkte lite, vi fika och kika på vindkraftverket. Eftermiddagen spenderades i badhallen då det var badkalas. Kvällen tog vi de lungt hemma, barnen somnade före 19.
 
I dag som sagt ska jag ju till läkarn, få se om jag kan träna något ikväll. Barnen är pigga och glada, lika Per med. =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0