11 Februari

Onsdag!!
 
Tänkte visa lite bilder innefrån vårat hus
 
Det är så mycket vi vill göra, men vet inte riktigt vart vi ska börja =) troligtvis nu till våren blir det att göra om vårat stora sovrum till varsina stora rum åt tjejerna. Vi har även en kall garderob som ska bort så det blir två jätte stora rum de får. Nya sängar, nöbler, fina tapeter =)
Vi flyttar kanske ner i källaren och gör dte fint där nere, en till toa och ett hockeyrum åt Per, jag vill ha gym där nere också. De rum som blir kvar uppe kanske blir en toa eller ett extra rum. Eller om vi tar det rummet för det blir ju stort de å.
Köket vill jag flytta till vardagsrummet så det blir större, svarta luckor öppna hyllor med mera =)
Vill bygga ut bakåt så vi får ett stort rum som vardagsrum med matsal, en till större toa. Hallen öppe vill jag bygga ut frammåt med stora fina fönster och ha en soffgrupp där, bokhylla med massa böcker.
Meen man får börja med smått. i har ju gått igenom en total rust redan när vi köpte huset så nu betar vi av så huset blir perfekt.
Onsdag i dag som sagt, träningen ikväll är inställt för det var så några som kunde komma, typ bara jag =) så jag tränar på hemma istället gör upp en stationsbana. Barnen skulle hälsa på mormor och morfar i dag på eftermiddagen sen hämtar de mig på jobbet=)
Ved körning idag ska göras, sedan fylla i papperna för fridids och förskoleklass som måste skickas in i dag =P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0