31 Augusti

Måndag!
 
Då var sista dagen här på sommarmånaden, i morgon går vi in i september och redan då börjar det bli höst.
Jag är tillbaka på jobbet igen efter att ha varit hemma 1 vecka nu. Jag är inte helt frisk lär jag säga, lite snorig och hosta fortfarande men betydligt mycket mindre. Har sista tabletten i morgon på penicillin kuren.  Annars mår jag bra =)
 
Dagis och skola fungerar bra för barnen, de är så nöjda och glada, mina små hjärtan.
 
Idag har barnen fotbollsträning, jag får hoppa min egen fotboll tills jag känner mig riktigt bra. Typiskt jag saknar fotbollen så mycket och att bara få träna. =( snart så är det min tur.
 
Helgen har varit bra =) Vi har mesta dels varit hemma, barnen har lekt med kompisar, varit i muntebo och umgåtts.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0