19 Augusti

Onsdag!!
 
Solen skiner än =) Det tackar vi för, det är så skönt att komma hem och få vara ute i solen, bada lite i grannarnas pool, det är guld värd. Jag är fortfarande rosslig i halsen, rösten och hostar så jag vilar på från träning och anstängande saker.Nu vill jag bli kvitt med detta.
 
Baka med massa blåbär lär jag göra =) Jag å barnen plocka rätt mycket när vi hade semester tror det var 3 liter, sen köpte Per 8 liter av någon på jobbet så ja vi har massa blåbär hemma =)
 
Vill ni baka denna goding så läs nedanför bilden =)
 
 
 

Blåbärskaka

 

Recept: Blåbärskaka
 
 

INGREDIENSER

125 gram  smör eller margarin
1,5 dl  socker
2 st  ägg
2,5 dl  vetemjöl
0,5 tsk  bakpulver
2 msk  mjölk
Garnering
1 paket  frysta blåbär
1 näve  socker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0