17 Augusti

Måndag igen då!!!
 
full fart då, dagen går i rasande fart och då hinner jag bara med lite mat hemma med familjen innan jag ska fara till hedesunda för borta match. Innan dess ska vi också på Bvc med Novelia, dags för 5 års sprutan. Pluttan då hon är så rädd och vill inte säger hon. <3
 
Helgen i bilder =)
 
Barnen åkte som sagt med mormor och morfar till stugan, jag hann med lite sol hemma innan fix och dusch. Vi åkte ner till Mia och Per för kräftskiva. Det var gott och så lekte vi massa lekar tyvärr vann killarna =P på fusk..

Väl hemma efter massa singstar så blev det bad i grannarnas pool =) Kom i säng vid 03. Hade en morgon pigg sambo som tyckte vi skulle vakna strax efter 8. Jag började göra mig i ordning och packade inför stugan.
 
Där blev jag bjuden på pepparrot kött, sås och potatis =) mycket gott. Fin väder och bror med familj kom också upp =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0