29 April

Onsdag!
 
Det är som en torsdag eftermiddag nu, fredagskänslorna börja komma =) är ju bara halv dag i morgon så det känns ju super.
 
Lite regn i dag i luften, paraplyet fick användas i morse när jag gick till jobbet, gräset behöver väl lite rgn å. men i morgon får det inte vara regn då måste det ju vara soligt och varmt så vi kan vara ute å grilla, sitta på altanen och gå å kika på kasen sen. Hoppas på vädergudarna.
 
Jag började känna av halsen i går kväll och i dag så känner jag av den ännu mer, jag är inte tjock i halsen men det gör ont. Typiskt. jag står nog över träningen i kväll om det inte blir bättre, men vi hoppas på de bästa =) Får ju skäll om jag tränar med halsont!
 
Gårdagen hämtade Per och pappa mig på jobbet, så åkte vi hem till dem i muntebo, jag färgade utväxt på mamma, barnen lekte ute, gubbarna snickarde på framsidan, det kommer bli så fint. Bara det blir bättre väder så ska jag hjälpa till att måla huset deras. svart med vita knutar. de byter ut trappen och dörrar med och gör en fin trall  här på framsidan med en stor skön soffa med bord och parasoll. avslutades med pizza =p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0