1 april

Onsdag!!
Vi är nu inne i april månad, ännu närmare sommaren =)
Jag har lurats lite i dag på jobbet jag gjorde så alla kolla ut genom fönstret =)
Per lurade jag också om att jag vänta barn, att jag mått så konstigt på månarna och illa mående att jag hade fått ett test av en kollega som hade i väskan. Jag sa så här duuu nu visar stickan ett plus och du vet ju vad det innebär? jaa att du ska göra abort sa Per. jag spelade på lite att det vela jag inte göra och fråga igen hur vi skulle göra och han sa men jag vill inte ha fler barn, då började jag skratta och sa april april gick inte att spela på nå mer. han sa pjuuu vad bra =)
 
Hoppas ni lyckas med era lurerier.
 
Idag åker vi till stugan =) weeeej. packat klart så allt ligger hemma, Per hämtar barn på dagis och mig sen i eftermiddag så åker vi. Vi stannar där tills på söndag. Vi blir många. först blir det bara vi tills i morgon och då kommer syster med familj. Fredag kommer mamma, pappa, bror, maria och Bianca upp och sover kvar. På lördag påskafton så blir det påskmat då kommer också lillsyster och amandah upp. Det ska bli mys.
 
Förra året i stugan!!
Hoppas på lika bra väder i år, meeen det ser inte lovande ut.
 
 
Glad Påsk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0