8 September

Måndag!
 
Ja som vanligt så hinner de bara bli måndag och fredag =)
 
Var min tur att väcka tjejerna i morse och lämna dem på dagis, de somnade strax efter 19 i går och så väckte jag dem strax innan 07 i morse, Tindra va trött, Novelia vakna med glatt humör börja toka sig direkt <3 älskade barn.
 
helgen i bilder
 
Lördagen, valde vi att vara ute i de fina vädret, Per tog bilen och alla verktyg och åkte ner till muntebo lite tidigare på morgonen, jag och tjejerna gjorde oss i ordning tog cyklarna ner till muntebo först med ett stop på ica för inhandlig av lördagsgodis. Duktiga tjejer som orkade hela vägen från robertsholm =) impad.
 
Här är mamma å pappas hus som ska bli svart med vita knutar, jag målade klart framsidan av garaget i går, Per å pappa lägger en ny trass på framsidan av huset. Vi kapa lite buskar å grejja med.
Åkte till Falun vid 18 tiden, åt på max och kolla in lite fina bilar som var där. kom där i från typ efter 19, åkte vidare till ica maci sedan landa vi hemma precis till fångarna på fortet =)
 
 
 
Söndagen började lika som lördagen för mig, tog en löptur och hemma träning. Efter frukost beslöt vi oss för att hålla på hemma, ute vid oss, körde ved och så... får se hur det blir med ved nästa gång, är ju lite tråkigt att hålla på med och när vi har veden i prästhyttan som ska köras hem, är inte så populärt att de ligger där tydligen.
Här åt vi lunch ute, grillad korv =) mums, enkelt
 
 
Fortsatte med kalas hos söta Towe som fyllde 1 år =) barnens kusin.Efter kalas så åkte vi hem till mamma och pappa å hjälpte dom =) avsutades med grillat där hemma ;D mamma är så gullig stressa i gång med grillat innan hon skulle ut å jobba. Älskade familj tur vi har er, ge och ta kommer man långt med <3
 
Får se vad vi hinner med i dag, lite ute lek och mat lagning, fotbollsträning för mig till kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0