23 September

Tisdag!
 
Jo men visst är de tisdag, inte lika blåsigt i dag men kallt är det. huwa mig, i dag kom skinnpajjsan fram och en sjal. Ska fortsätta med veden när jag kommer hem och har hämtat barn på dagis, sen ska de förberedas mat och packa match väskan för det är dags för sista matchen för i år. Ockelbo borta, pappa kommer och och passar tjejerna medans, jag kommer nog hem rätt sent så de är bra att de är hemma vid oss så de kan lägga sig när de vill =)
 
Men efter denna match är det uppehåll till November någon gång, jag tycker det är bra,kan behöves en liten pause från fotbollen. Jag tycker det är kul med inomhus fotboll så då får jag längta till den. Jag funderade på gym kort et tag men, njee jag tar mina löpturer på obestämd tidpunkt istället, det passar bäst =)
 
Mina tjejer detta <3
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0