17 September

Onsdag!
 
Nyss anmält barnen till minidisco som börjar v40  på aerostep, det blir som dom har gått på tidigare fast de bytt namn och har ungefär samma pricip. dom tycker det är jätte roligt iallafall.
 
I dag har kidsen sin fotbollsträning och jag sedan min, kommer blir lite stress i dag men vi får ihop de =)
Igår kväll så dog vårat kylskåp, prata med Per efter matchen som talade om det så jag började söka direkt, tur facebook finns =) Visade sig att våra grannar längre upp på gatan hade ett som stod, så vi hämta hem det när jag kom hem och började tvätta rent å flytta över, Tur att vi har en frysbox i källaren som alla frysvaror kan vara i. För tidigare hade vi kombinerad kyl/frys men båda sluta fungera.Jätte fin kyl fick vi tag på nu, men vi ska iallafall köpa en, vi funderar på ett lite högre och ett svart =)
 
Men som sagt de spelades match igår i skutskär, vi förlora till slut med 6-4, det var mycket mål i från båda håll, vi hade många chanser, straff å frisparkar. men vi förlorade matchen. Jag gillade första 30 minuterna då hade vi bra spel mellan åt och glädje. Ja jag vet inte vad jag ska säga, just nu börjar jag trötta lite på fotbollen, det är snart slut på säsongen bara 1 match kvar. Vi prata en del efter matchen i går i bilen, som jag tror de flesta gör efter matchen, om vad vi kunde göra bätte osv. Jag tycker att alla får säga vad man vill och tycka till i situationerna, ingen som bestämt vad som är rätt å fel men alla måste få säga vad de tycker. Jag själv tycker att jag får för lite pasnsingar i anfallen då de gärna drivs på ända in i de sista, jag tycker det är bättre att passa runt och få ett fint spel iställe för att bara gå gå gå. Jag ropar finns, många andra ropar Gabbe finns men nej, då tröttnar jag lite från att först göra hem jobb och sen följa med i anfall och inte nå resultat, till slut så följde jag inte med upp då stanna jag av på mitten. Fotboll ska vara roligt, det är ett intresse som jag har och som tar upp tid i från familjen. När de inte känns kul så önskar man att man hellre var hemma och läste godnattsaga för barnen å finnas hemma. 
 
Få se sen vad som händer efter sista matchen, vi ska iallafall ha en avslutning 4 oktober som jag ser fram emot =) Vet ej om det blir någon inomhus serie eller träningar. Jag är iallafall sugen att börja styrketräna och simma.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

Börja på spinning;) har köpt kort i hofors nu!!

2014-09-17 @ 14:25:36
Postat av: Gabbe

nej nej, är så tråkigt med spinning =/.. wohoo har du gått på nå pass än då?

2014-09-17 @ 15:14:46
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0