16 September

Tisdag!
 
Jag lära tänka efter innan jag skrev dag, skönt att det är tisdag för i går var jag ledig med barnen då dagis var stängt =) Skönt att få dom tillfällerna att vara ledig så där en vardag, Det brukar oftast vara så att när det är stängt på dagis att det är på en dag när Per är ledig.
 
Vi var iallafall ute i skogen, plocka blåbär å hade fika med oss =) barnen lekte å öste på,
2 liter blåbär kom jag hem med, vet ej hur mycket Malin fick ihop, typ samma. så mycket blåbär finns de.

Helgen
 
Har varit bra, lugn å skön. Fredags besökte muntebo å kika in deras nya fina bil, mamma å pappas. har provkört den med, tog raggarrundan med mamma haha. Väl hemma som sagt jag klippte gräset, vi gjorde mat och myste hela kvällen
 
 
Lördag
 
Vakna upp med glatt humöt,hade massa energi och drog ut på en löptur, sedan lite övningar hemma innan frukost. Åkte till brandstationen och kika in alla brandbilar å allt annat, barnen fick hattar, tidningar och fika..
Fortsate sedan i badhallen ett par timmar. Även hann vi med att leka med Filippa å molly som var hos sin farmor å farfar i muntebo så vi åkte dit så de fick leka en stund innan vi åkte hem igen å laga middag.
 
Söndagen, samma humör, massa energi, drog ut på en löptur. Sen tyckte Per att vi skulle åka in till gävle till
Biltema, jula och sedan köpis. Så lite stress dusch å frukost i bilen så var vi påväg. Barnen fick fina höstkängor, jag köpte smink.
 
Körv på biltema
 
 
Sedan hem, städa ihop lite snabbt innan Elin kom och gjorde fransar på mig, hon gjorde också på amandah, grannen gry och agneta. =) perfekt å ha en egen ögonfransförlängare som kommer hem till oss =) Sedan våran bästa frisörska som också kommer hem till oss =)
Jag blev nöjd med fransarna blev 14 på de längsta..
 
I dag Tisdag som sagt, jag jobbar in i de sista sen är det dags för fotbolls match borta i skutskär, hinner inte hem, tur jag har en snäll sambo som kommer till jobbet med min fotbollsväska. I dag äre vinst som gäller =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0