9 Oktober

Torsdag!
Så ja ännu närmare helgen =)
 
Jag springer ju en hel del nu när utomhus säsongen är slut och innan inomhus säsongen börjar i November om tränare hinner fixas klart tills dess.
 
3 km brukar jag ha tiden 12 min ganska precis men i tisdags hamna den på 1 min sämre, tråkigt men tror de berodde på magen som krånglade lite. Jag tycker det är roligt med löpning varierar mellan 3, 7 och 1 mil löpningar ,  Tar 5 dagar i veckan så det blir en del.
 
 
Sugen på dessa godingar =)
 
Väska, Handväska i stadig modell av prägl...
 
Svart Leggings, Leggings i mjuk kvalitet med blommö...LÅNGÄRMAD HUVA PARKAS, Black, list
 
Gick inte så bra att klippa å klistra =P.. I dag är en promenad planerad med syster om de inte regnar, annars tar jag en löptur senare i kväll när barnen somnat. Tindra är på teater i dag alla 5 åringar ska se den på folkan och dom är ju ledig i dag tejerna så Per fick skjussa dit henne och de andra fick åka buss, Tindra var besviken att inte hon fick åka buss stumpan. De skulle leka med kusinerna anton och justin sen i eftermiddag =)
 
I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0