7 Oktober

Tisdag!
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om i dag, det är väl de vardagliga. Dagarna ser nästan lika dana ut nu när det inte är någon fotbollsträning på kvällarna mer. Nu passar jag på att träna innan middagen och nattningen så är det bara att koppla av sen =) Jag hinner titta på tv och dona hemma. I går mötte jag upp mamma vid hammarn så sprang jag mitt tempo å hon sitt. Hon vela inte vara ensam men när hon visste att jag var där var det lungt =) nu vågar hon springa själv =) I dag ska coper test göras, laddar för de. Nu är man inte borta och tränar 2 timmar nå mer utan nu är det max 40 min som jag är ute och löper. Styrka och övningar kör jag hemma i vardagsrummet, barnen tränar med ibland. =)
 
 
 
Förra året  7 oktober =) mina små <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0