6 Oktober

Måndag igen!
 
Välkommen tillbaka till vardagen igen då, jobb som vanlig och barn på dagis.
 
Helgen som var i bilder =)
 
Fredag, en super mysig eftermiddag i badhuset =) så skönt att sluta tidigt. Sedan blev det grillat, såå gott. Sedan kom grannarna över på vin å snacks. trevligt.
 
Tjejerna hoppa från 3:an så modiga,

Lördag
 
Började med en löptur när jag vaknade, myste runt hemma innan mamma kom och hämtade oss, barnen sov där med alla kusinerna. Så lämna de av mig på hofors hallen, blev bad, relax med frukt bricka. Forstadde sedan hemma hos karro, vi dela upp oss lite så inte alla speglar i hemmen blev upptagna. vi möttes sedan på bergsmannen för mat. =) Det var gott. Gick vidare mot lokalen för lekar och fortsatte festen. Pris utdelning. Jag fick pris för mest träningstid inomhus och 2:a på mest träningstid utomhus =) kul. Gick inge bra i lekarna men det var kul.otrolig trevlig kväll. kl 24 blev de kväller för min del
 

Åkte till muntebo vid 9 på morgonen, pigg å glad,skjussa barnen till sin dans som började 10, jag passa på att springa blev 7 km å de gick jätte braa =)
 

Gjorde lite fint hemma med granris, barnen lekte med sin kompis nelly hela dagen lång =) vi var bara hemma och poade, avsluta kvällen med taco mys.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0