20 Oktober

Måndag!
Ja och inte kan vi göra något åt att det är ny vecka och måndag igen.
 
helgen var bra mycket bra, den kommer i bilder som vanligt =)
 
Fredags fika på hansons mycket gott. Middagen hos Rosa å Patrik var mycket gott, det serverades kyckling i ugn med massa gött, creme fresch, soltorkade tomater, grädde, basilika, feta ost. tillbehör potatis i ugn, sallad och en vit sås gjord på creme fresch, majonäs, honung och vitlök mums =) Seplade flipperspel och det var ju så beroende framkallande så det gick inte att sluta kl 01 gick vi hemmåt. Försökte sova ut lördag morgonen, men vakna 7:30 jätte pigg, Per kunde inte heller sova så vi starta i gång dagen, lite städ, löptur för mig, handling för Per så mötte vi upp varandra och åkte till torsåker för att hämta hem tejerna, =) Jag och töserna åkte sen iväg på en shopping sväng hitta det vi skulle =) avslutade sen med tjejkväll hos jessica =)
 
Söndag sov lite längre men vi hade dans på schemat så skjussa ner barnen till aerostep så tog jag en löpning medans. Efter de blev de kalas hos william 6 år =) Barnens kusin. Per skulle ut och jobba så vi kunde inte stanna så länge. Sedan vela töserna leka med filippa å fabian. Sedan väl hemma igen så kom Nelly över för att leka lite, sen var det kvälls mat och läggdags. Trötta barn. Novelia somna på mitt bröst när jag läste bok för dem. Då hade jag hela kvällen för mig själv med massa gotta som vi inte kunnat äta för vi inte vart hemma =)
 
I dag så är det väl de vanliga, umgås med familjen, löpning, vardagliga plocket och matlagning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0