25 November

Tisdag!!!
solen skiner och humöret blir på topp direkt =) även fast jag hade svårt och somna och hade en hostig Novelia mellan oss i natt.
 
Jo jag tränade ju igår, det gick men jag var inte på topp orken tog slut fort, jobbigt att andas och lite yrslig. Men det kändes bra efteråt. Det var en rolig träning mycket skratt och glädje hoppas detta håller i sig. Lite väl mycket frågetecken kvar dock att reda ut.
 
Idag så har vi ved att köra från baksidan till framsidan, det är bra träning de å =). få se om jag ska börja med några kransar som jag alltid brukar göra till jul. smygstarta lite. lär ju ta hem en del granris och mossa från skogen.
 
Min fina carro, så omtänksam och bra vän <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0