24 November

Måndag!
1 månad kvar till Julafton =)
Status på förskylningen så hänger den kvar, snorig och lite ont i huvudet då och då, men jag ska iallafall träna ikväll. Testa och se hur de känns, men först ska vi på föräldramöte.
 
Helgen har varit mycket bra.
 
Fredags så åkte vi till valbo med dessa godingar på bilden.
 
 
Mitt pris från city frisörerna hämtades och jag har testat dem och tycker dom är super bra. Doftar gott och fungerar efter vad de står för.  Hitta en spetstop till mig och fina nahellack. Barnen fick diadem och strumpbyxor <3 testade ett x antal klännigar men ingen dög.

Lördag
 
Efter frukost så myste vi runt hemma innan Per vaknade från sitt natt skift, vi åkte och handla och dona lite innan vi åkte till Korså marknad. Vi har vart där varje år den en lång tid tillbaka nu och i år var det fullproppat med folk. Trångt i den där hergården så det fanns inte plats för att sätta sig och fika. Barnen vela rida så de fick de göra, de träffa på tomten och fick sig ett paket var =) lilla kusin Bianca och Mormor var också med. Följde med dem hem sen så barnen fick leka lite med sin kusin. Fika lite saffran och kanel skorpor från marknaden. Hemma gjorde vi mat och myste till så mycket bättre. <3
 
Söndag
 
Uppstigning vid 8 för att hinna med frukost, klä på sig, fixa hår och så. Barnens dans uppvisning hade samling 9:30. Vi plåga upp Per som var trött som hade jobbat natt som följde med och kolla på uppvisningen =) Han fick ju sova igen när vi kom hem en stund.
 
 
Efter uppvisningen så kom deras vänner Molly och Filippa å lekte många timmar, de hade så kul. Jag fyllde på fransar för Elin kom hem till oss. Mamma gjorde också fransar denna gång, det blev så fint =)
Sedan så var det dags för middag hos Tommy å Stephanie med alla i Pers syskon med familj och barnen farmor å farfar. Vi har lottodragning om vem man ska köpa julklapp till (vuxna) jag ska köpa åt svärmor denna gång. Det var mysigt men lite stressigt då klockan blev mycket och barnen behövde komma isäng då de skulle upp tidigt som i dag =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0