18 November

Tisdag!!
 
Är på uselt humör, vaknade upp yrslig, tur jag hade snälla barn som klädde på sig själva och lyssnade på mig =) Lämna på dagis  och gick sen vidare till jobbet Är väl inte så pigg snorig, ont i halsen och lite fryssen. Men jag ska inte gnälla vissa har de värre =)
 
Snart lunch ska passa på att handla lite på rasten. Om två veckor kommer vi börja kl 8 istället för 7:45 och sedan inte jobba in på lunchen så då måste vi ha 45 min lunch. Ja jag är inte så nöjd med detta beslut lär jag säga. Usch så less på de mesta nu, Inget mer jag kan göra än att tala om vad jag tycker alla har sin åsikt!
 
Hoppas på bättre dag i morgon =) det är bara jag som bestämmer hur dagen ska bli
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0