10 November

Måndag!
 
Konstigt att helgerna går så fort.
 
I kväll börjar inomhusträningarna med fotbollen =) jag ser fram emot det. Innan den så är det väl inte så mycket, de vanliga plock å matlaging förbereda inför dagis i morgon.
 
Helgen i bilder
 
Fredag
Åkte ju till badhallen efter jobb, det är så mysigt. Dusch å hämta Per så åkte vi ner till malmjärn och åt mat hos Farmor å farfar, de bjöds på god kycklinggryta. Åkte hem i Idol pausen. Barnen somna i bilen så vi fick bara bära in dem i sängen.
 

Lördag så fyllde min fina mamma år =). Vi började dagen med god frukost, jag tog en löpning. Åkte ner å handlade lite. Slog in paket till Tindras kompis som hon skulle på kalas hos. Jag och Novis tog en promenad ner till burket, hon satt i vagnen. Hon fick glass och lördagsgodis. Vandra hem igen så var det nästan dags å hämta Tindta på kalaset. Gjorde i ordning oss för mammas fest =) Där bjöds de på goda smörgåstårtor, chessecake med blåbärssmak, en choklad kaka med kokos knäck på, det var snacks, vin och ja typ allt =) Mättaå belåtna så åkte vi hem vid 22 tiden. Barnen var vaken till 23 ungefär =)

 
 
 
Söndag, lite stressigt vi sov länge, de skulle äta frukost innan dansen och klä på sig innan kl 10. V hann =) Jag sprang 5 km medas. Köpte lite farsdags pressenter. Väckte pappan i huset med frukost på sängenn och sitt paket som innehöll lotter =) Han vela inte ha något annat. Ägg mackan smakade fint sa han. Per hade jobbat natt så det passa bra med frukost/lunch. Gjorde i ordning lite så åkte vi till muntebo för att fira min pappa på farsdag. Bjöds på mer smörgåstårta =)  Restan av kvällen var vi hemma å myste. eldade i braskamin så det var 28 grader inne. skönt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0