28 Maj

Onsdag och ledighet =)
 
Yes vad skönt.. Planer för dagen, klippa gräs, städa bilen och sedan avsluta med matlagning och fotbollsträning. Per jobbar eftermiddag så tjejerna ska vara med moster å kusinerna =)  Tjejerna ska också leka med filippa när jag hämtat på dagis.
 
Gårdagens match hemma mot valbo - Tycker vi börjar bra, trots motvind och stark sol, vi skapa chanser och satt några =) bra spel mellan åt men var lite så där på att va först på bollen och spela gärnma i väg bollen lite för snabbt, då talar jag för mig själv. Jag hade en del chanser min fick sån felträff flera gånger som inte borde finnas, men vi förlora med 5-3 dom var bra valbo och fortfarande obesegrade tyvärr vi som vela bryta den trenden och jag tordde ett tag att vi skulle vinna när det stod 3-2 hur länge som hellst till oss.
 
Jag har blivit erbjuden att alla recept jag lägger upp här länkas till recept.nu =) där av den gröna loggan jag har på bloggen.
 
Men nu är det helg tjoho
 
I morgon ska vi till högbo, barnens dag =) få se om Elin, Jessica å barn följer med =)
 

BARNENS DAG 2014!

 

Välkomna till Barnens Högbo           

 

29 maj kl. 10.00 - 16.00

 

EN HELDAG FYLLD AV ROLIGA OCH SPÄNNANDE AKTIVITETER FÖR BARN!

 
 

Vi kommer bl.a att ha ponnyridning, golf och minigolf, smide, fotboll, bandy, sälgpipstäljning, ansiktsmålning, hälsa på i djurparken, paddling, fiskdamm, stand-up-paddleboard, stämpla tvålar, kaninhoppning, radiostyrda bilar och mycket mer.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0