16 Maj

Fredag =)
Solen skiner, i kväll blir det grillning med grannarna =) kan de bli bättre?
 
Hoppas dagen går fort så jag får hämta hem mina töser så vi får ut och njuta av solen =) eller det får dom på dagis iallafall, de vill ju leka i sin lekstuga hemma och speceilt nu när jag har gjort i odning där =) Tur vi handla i går så vi slipper det i dag. Städa av i går med så det är bara att njuta i dag.
 
Gårdagens match resulterade i vinst =)
 
Vi inledde väldigt bra, mycket fint spel vi behövde inte springa ihjäl oss som vi ibalnd brukar få göra, nu spela vi boll och hitta varandra bra =)  Sen är det alltid kul att göra mål och 2 stycken jag rös i hela kroppen kan man bli så glad? Mycket bra 1:a halvlek. I andra halvlek så tappa vi vårt spel och blev lite lojjt tyvärr men vi fick några chenser till jag bomma ett reält friläge som skulle vart mål men vi vann och det var huvudsaken =)
 
Lördagen är planerad, Elin, jessica och barnen kommer och hälsar på då tar vi en promme och fikar på nya bakerian =) ska bli trevligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0