12 Maj

Helgen har gått och nu är det måndag igen.
 
Bilder från helgen
 
Lördags efter frukost åkte vi till storvik för att hälsa på Elin med familj. =) träffa lilla Alfred, vilken liten goding å snäll var han, jag höll han lite innan det var dags för mat och sen somnade han, Får träffa han mer en annan dag, vi prata om lördag gå på promenad och fika på bakerian =)  Vi åkte sedan på Kosläpp, mysigt. Jessica å Melina var med också.
 
 
Sedan Åkte vi till muntebo för att fira pappa =) han fick en stor grill av oss. Lite tårta slank ner. Åkte vidare hem och gjorde iordning oss för att gå upp och fira Jacob, gofika även där =) Sedan hem och byta om igen och åkte på Olle och maudes fest på torsloge. Mycket trevligt, god mat och underhållning
 

Söndagen så var det bara att masa sig ner till aerostep med Tindra på sin dans =) jag och Novis träna på att cykla och vips så cykla hon bara i väg å cykla å cykla =) Vilken stjärna vi har ;D
 

Väl hemma igen så bestämde vi oss för att åka Till Borlänge =) mamma vela följa med så vi drog iväg, det var trevligt och vi hitta en del. Rekomenderar ett glass ställe där som hade alla sorter ni kan tänka er, kulglass. Jag tog  nutella och vitchoklad, mamma tog chese cake och panacotta =) så fanns det mkt mer det tog ett tag att välja.
 
 
I dag har mina tjejer sin första fotbollsträning =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0