17 Mars

måndag igen då!
 
Snö desutom,, grr men mars är ju en sån månad så det är inga tokigheter. Men blir du van med sol och värme sp klar blir man sur när det är snö och kallt.   ingen promenad till jobbet heller och då började dagen  inge bra. Uscha så nu hoppas jag det bara blir bättre resten av dagen =)..
 
Spelade match i går mor korsnäs. Kallt som satan.. För min del kändes det inte bra spelmässigt. Löpningen var bra jag blev inte trött utan jag var mest kall i kroppen så där o explosiv. Fick spela på en palts där jag inte brukar vara, jag är den som anfaller och är med upp rör mig ut mot kanterna. I går spelade jag defensiv mitt och hade ett område som jag inte burkar vara på, Många tyckte jag låg för långt ner och skicka upp mig men då hamna jag för högt osv.. Vi förlora mot ett bra korsnäs med många div 1 spelare med.
 
Helgen
 
Fredag =)
Hämtning på dagis och en jogg med vagnt runt hammarn så härligt å skönt =)
Tjejkväll i storvik hos Jessica =) barnen får ställ upp på bild då de andra vägrar =) god kycklinggryta med ris laga hon till oss. barnen var hel nöjda, de fick pyssla och äta godis.
 
Lördag morgon vakna till soligt men vitt på backen.. Älskade Novis myste med mig Började dagen med mys och storstädning/rensning. Solning, promenad. matlagning mys bakning.
 

kakorna. choklad chip cookies med non stop. och vit choklad
 

Lördagsmys. Tindra somnar överallt då hon verkligen var trött till gladiatorerna
 

Söndag
 
 
 
Började morgon med att Tindra skulle på sin dans kl 10, men vi skulle cykla. Började bra trodde de skulle vara mer asfalt men de tog tid för oss så Per fick hämta Tindra och skjusa ner henne så cykla jag och novis ner till henne. Hon hann i tid =)  På bilden är vi hemma igen och hon var slut som artist efter dans och cykling så frysta hallon vela hon ha, Efter lunch åkte jag på match.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0