14 Mars

Fredag!!
 
Då var helgen här och solen lyser med sin frånvaro =P. blåsigt och kallt. Ska snart bege mig ut på en promenad. I dag har Elin gjort sin sista dag så henne tackade vi av i dga med lite pressenter Newbie kläder jag fick äran att handla =) Älskar dessa kläder. Mina barn hade inte dom för då fanns de inte När de kom så var dom för stor för dessa storlekar.Kul att köpa till andra =)
 
Planer för dagen, hämta hem älsklingarna från dagis, sedan ska vi jag ta en löptur med vagnen. tindra cyklar brevid. dusch å fix sen är det tjejkväll hos Jessica =) melina, Elin och thilda å vi.. ska bl trevligt att ses.
 
Bakade i går ganska sent =)
 
 
 
 
Studsmatta premiär i går =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0