13 Mars

Torsdag! Solsken å så härligt att gå promenader =) får ihop 55 min varje dag att gå på. 35 min på morgonen och 20 min på lunchen. Perfekt. Det behöver verkligen jag som sitter still så mycket annars. I dag efter jobb blir det att vara ute som vanligt i fin vädret =) malin och barnen kommer ner och cyklar. Vi gick upp dit i går en sväng så barnen fick leka av sig. Inget mer planerat ska försöka baka lite och ta mig ut på en löptur. =) I går satt jag i halsen när Per sa så här : På lördag när jag kommer hem från jobbet ska vi ut och gå då? haha dog lite han hatar att motionera. Nu har han köpt nya skor så då måste han =) Just på lördag passar bäst för hela familjen i dag blir det för sent ochi morgon ska vi tjejer iväg på middag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0