11 Mars

I dag skulle min morfat fyllt 86 år, jag berätta det för barnen i går, eller dom fråga mig om det är några fler är jag som fyller år i mars, ja det är Bianca och morfar sune. Då sa Tindra då får han ha kalas i himmelen de har nog god tårta där också <3 älskade lill frö =) de förstår så väl men ändå inte.
 
Tisdag i dag och det betyder, löpning med vagn och Tindra ska cykla brevid det var dom som vela det så vi bestämmde att det får bli på tisdag =) Solen lyser så härligt så det är bara skönt att vara ute, I går var de ute hela eftermiddagen och cykla.
 
 
 
Bjuder på en bild på mig själv snart hela 28 år, men det är bara en siffra jag känne rmig som 20, då man fick handla på systemet för första gången. 20 förblir jag ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: gabbe

88 år för gud skull ska de stå

2014-03-11 @ 11:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0