10 Mars

Och så var helgen över, snabbt som vanligt.
Lite grått ute men ändå har jag vårkänslor =) När jag gick så dofta det regn u luften lite så där sommrigt =) rätt skönt ute.
 
Har nyss pratat med min mormor på telefon, det var mysigt, prata massa minnen och sånt som hennes bakning och matlagning. Bjöd hem henne till oss när jag tänkte ha kalas =) min unga ålder.. Tänkte vi skulle ses innan åka å hälsa på som jag är så dålig på.
 
Helgen i bilder
 
Bad time på lördagen, de träffade kompisar där så de hade jätte roligt
 
 
Helgen har verkligen gått i träningens tecken =). Löpning, promenader, crossfit och spinning
 

I dag. tänkte jag träna med Novelia att cykla utan stödhjul. =) hon vill det. Sedan möte med landslagets  fotbolls skola och träning på det =) I dag är det vi i spelarådet som håller i träningen  =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0