3 Juni

Tisdag!
Lite grått men vad gör de i kväll är det dags för fotbolls match borta i Norrham.
Först jobba på, sedan vara med familjen <3
 
Har så mycket i mitt huvud nu, med fotbollsskolan så mycket som ska fixas hade önskat att jag hade mer hjälp men jag har inte bett om något heller så då får jag skuylle mig själv. =) idag ska jag till ica och höra lite. Annars börjar de bli klart, tänkte vi kanske kunde träffas hos mig på söndag och baka lite som vi kan sälja i cafeterian.
 
nog om de stress strss i går men fick i hop de =) utvecklingsamtal gick bra, Novis är så snäll och omtänksam. en bra kompis som gärna bjuder på sig själv. Barnens fotbolls träning gick så där, de var trötta och hungriga. Min träning gick väl bra tycker ja =)
 
som sagt i kväll är det match
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0