24 Juni

Tisdag!
 
Det innebär match dag, skutskär hemma =) Planer innan dess, gå hem från jobbet då jag gick hit i morse och pappa har lånat våran bil. Inte mig emot att gå det är mycket skönt och perfekt uppvärmining inför jobbet och matchen. Hemma ska jag rensa lite i gaderober och äta mat i min ensamhet, det är riktigt tråkigt de. Sitta själv och äta =/. barnen är som sagt i stugan och per jobbar =P. tur tiden går fort och att jag har massa saker att göra.
 
Det här med sommaren! kan värmen komma snart tack? jag kikar runt på lite sommarkläder till mig å prinsessorna å bikinis
 
 
 
 
 
 
Barnen
 
Klänning - 100% BomullKlänning - 100% BomullKlänning - 100% Polyester
Kjol - 100% BomullTunika - 100% BomullTröja - 100% BomullBlus - 100% BomullLinne - 100% Bomull
 
Playsuit - 100% BomullBikini - 80% Polyamid,20% Elastan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0