9 Januari

Torsdag!!
 
Sitter och tittar på massa fint =), hade såna vårkänslor när jag gick till jobbet i morse, lyssna på min app i spotify då var det bara sommarlåtar som kom, så blev jag så sugen att kika på resor och sånt. längta till öland och så =)
 
Öland
 
Foto: År 2013 - vilken sommar! Sol och värme precis som det ska vara! Mitt bästa minne från sommaren är alla varma kvällar med dans nere på stranden, minidiscot på midsommar, dansträningen med Tobias, Markoolios spelning och hans besök i flera husvagnar, Thaibuffen på Brasseriet och hela Böda Beach club, Böddes turer med elbilen, Sus underbara massage i spat, bageriets wienerbröd och Daniel som Indian på barnens dag.

Å så alla varma kvällar och det magiska kvällsljuset över stranden. Det är stunder som lever kvar hela året. 

Vilket är ditt bästa minne från sommaren?
 
Men som sagt kylan kommer väl tillbaka, och snö å is å allt vad det är (positiv) I dag så ska vi köra med, Var så trött i går kväll och Tindra var vaken länge så vi gör det i dag efter hämtning på dagis. Ingen träning i dag så det är vilo dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0