28 Januari

Tisdag!!
 
I dag hade det kommit snö, märkte de när jag gick till jobbet i morse, snöstorm sen när jag kom fram sluta det tvärt =P tjii fick jag. I dag fyller Filippa 5 år grattis till henne =), det har Tindra setnkoll på för då vet hon att hon fyller år nästa dag. Hon längtar som bara den för det är specielt för henne att få paket på sängen och frukost =) Hon kommer blir så glad i morgon över sina pressenter som vi köpt =)
En klocka som var hennes högsta önskning, tingeling maskeradkläder, en ny ryggsäck, pruttkudde =) haha. sedan pyssel saker.
 
I går när jag kom hem så åkte vi till pulka backen =) det var roligt. avsutade kvällen med fotbollsträning.
 
Mina Älskade gobitar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0