23 Januari

Torsdag!!
 
Fint väder ute, skulle vart mysigt med en dag i backen, åka bräda och grilla korv =) Får nöja mig med att kika ut u fönstret och räkna ner timmarna för att gå hem =P I dag ska övervåningen städas och jag ska äntligen börja med Novelias rum
 
Göra stjärnor på hennes begäran och måla fondvägg. jag tänkte inte kosta på det mer än så men nya tapeter och så för de ska ändå få två nya rum sen inom en snar framtid så det blir bara dubbelt jobb om vi tapetserar så jag ska bara måla lite =P  hon har en beige vägg typ så här nedanför så blir det stjärnor sen =)
 
 
Kanske hinner med en solning senare, Per ska ut och jobba natt
 
jag har kommit till ett stadie där jag inte är nöjd med mig själv på träningarna, mitt huvud säger nu jävlas ös på. men jag vet inte det bromsas hela tiden, beror mycket på vilka lag man hamnar med om man får passningar osv, det ser olika ut från träning till träning. Sedan när träningen är slut kkänner jag näe jag vill ha mer, så jag brukar oftast träna på mer hemma med massa övningar. När jag inte har träning så är jag ute och springer så ofta jag kan för jag kan inte sitta still hemma i soffan på kvällarna när allt är lungt å skönt när barnen sover. Per älskar att kika på hockey å de gär inte jag så då kan jag springa. Men skulle gäna vela göra någon annan aktivitet men som sagt de tar också mycket tid, jämnfört med att ut och springa en sväng som jag styr tiden på själv. Jag vill gärna vara med min familj så mycket som möjlig så det räcker med fotbollen som ibland tar upp mycket tid. Nu är det inte så att barnen klagar på det dom sover oftast när det är träning. men familjen går före dom är bara små en gång i livet och tiden går så fort de växer å växer och jag vill inte missa något. Vill att mina barn ska vara mina bästa vänner också så vi kan umgås mycket när de blir större att banden mellan oss blir starka och trygga =) och att barnen håller i hop jämt som bästa vänner =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0