27 Februari

Torsdag!!!
weeeej som min fredag =))
 
Lite tråkigt grått väder. men hoppas solen kan visa sig lite iallafall nu när vi ska vara i dalarna.  Allt är packat Per packar in i bilen och hämtar ungar å mig så stannar vi och handlar lite sånt som ska med.
 
Min lårkaka status, det gör fortfarande ont men kan röra mig bättre och gå i trappor bättre. Tränade i går det gick sådär, det var ju kul att komma ut och köra på stor plan, större bollar, surt att jag inte är mig själv då blev det tråkigt. Kunde inte springa fort och göra stopp, jag våga inte gå in i närkamper jag tog avstånd från alla. På slutet på en spring övning fungerade de bra. Hoppas det ger med sig, har gått till jobbet nu varje dag så hoppas det har gjort att jag blivit mjukare.
 
Trevlig helg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0