24 Februari

Måndag!
 
Åter på arbetet, snart dax för lunch. Jag har hämtning på dagis i dag de går kort dag i dag och i morgon. Sedan är de ledig på fredag, Blir inte så mkt dagis denna sportlovs vecka. Förra veckan gick de bara på måndagen sen blev Per långledig.
 
Helgen var bra mkt bra =) Nöjd med fransarna blev jag också även fast de tog tid så var det värt de och jag hade lite ont dagen efter rann i ögonen, efter limmet. Åkte ju till stugan vid lunch på fredag =) Per och barnen åkte upp när de vakna och började elda och grejja. Väl där uppe så såg semin mellan Sverige-Finland.åt och drack gott. Spela kort, gjorde snögubbe.
 
Åkte hem på lördag eftermiddag  för Per skulle ut söndag förmiddag. Jag och Novis tog en promenad hon åkte vagn och jag blev blötr om fötterna. Mello mys sen och pizza =P.
 
Söndagen. Sov morgon de lux , kl 10 kom Elin, hennes mamma och Frisören våran så vi fick bli fin i håret, Mamma kom upp hon med och blev fin. Tog sin stund de där så var det dags för crossfit och spinning. Kvällen avslutades med mat och slöa i soffan.
 
Bilder
 
 
 Fransarna
 
Fick Blommor av Elin och hennes mamma =)
 
 
I dag äre fys pass som gäller. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0