17 Februari

Måndag!
 
Helgen över igen och jag är tillbaka på jobbet, i dag är det lättare på grund av vädret härligt med lite vårkänslor =) Ljust när vi åkte till dagis i morse.
 
Helgen i bilder
 
Kvällen uppe i backen, det gick bra att åka =) super kul. Barnen tyckte det oxkså var kul de åkte bob med Amandah medans jag och syster åkte i stora backen. Tindra lyckades stänga av lilla liften då hennes bob fastnade där =) det var bara roligt ingen skada skedd.
 
 
Lördagen började vi med ett besök i Valbo, jag fick byta ut mina trasiga skor mot nya behövde bara lägga 50 kr mellan. Hittade lite toppar, smink undrekläder. Tindra fick handla för sina födelsedags pengar på toys hon var lycklig. 

Väl hemma förberedes tacos för kvällen då Elin å Jessica med barn kom
 

Söndag gick i kalasets tecken, Började hemma hos Tommy och stephanie både dem har fyllt. God fika där.
Hem å bara llämna Per och drog vidare på crossfit pass, barnen följde med för att få leka av sig. Efteråt stressa med dusch och sen vidare upp till syster för att gratta Julia och Johan. Go fika igen.
 
 
 
I dag är magen körig hoppas den ger med sig. Träning ikväll pys pass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0