8 December

Måndag!
Dagarna går och vi har redan haft andra advent, snart är det jul =)
Men jag vill ha snö, det var ju så mysigt i fredgas och lördags när det var lite snö och då fick jag mer julkänslor.
 
Helgen
Som sagt i fredgas var i badhuset efter dagis/jobb, sedan stanna vi till lite snabbr på affären så körde vi taco fredag när vi kom hem. Titta på idol finalen och bara myste.
 
Vackraste tjejerna <3 så lycklig  att vi har er.
 
Lördag så vaknade vi upp i bra tid inte för sent och inte för tidigt, började med frukost, fixade håret på tjejerna, knäppte julkort, det tog sin lilla tid de =)
Vi gick sedan ut, barnen lekte i snön, jag körde ved, Per fixade en bil. Sedan så var det dags för barnen att åka ner till muntebo till sin mormor och morfar med alla kusinerna och ha pepparkaks bak och fixa pepparkaks hus. Jag tog en löptur med Lova (svart viita hunden) . Hemma igen dags för matlagning vi åt ganska sent men det gjorde inget. Blev kyckling i sweat chilisås blandning med ris till. Sen började så mycket bättre och tjejerna gjorde kvällen en stund in i programmet.
 
Söndag- Vaknade i god tid =) runt 8 , tog mig en löptur, sedan bakade vi i hop saffranskakan med dajm på. Dusch och fix, sedan pysslade vi hemma, la upp fika, tände ljus, städa lite och sen kom gästerna för att fira Per som fyller år på onsdag. Han fick massa fint =) Avsluta kvällen med pizza
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0