22 December

Men nu ni, dan före dan =)
Det snöar ute och det är minus grader och vitt på backen. Gud så glad jag är i dag.
 
Undrar om fler tänker gå i affärer i dag? Jag å Per ska in senare i dag så får barnen vara med mormor å morfar. Vi ska ha bara köpa nån julklapp till jullotteriet och så ska jag göra en spraytan i Gävle.
Hinner dock inte med fotbollsträningen i kväll, vi ska få mat i muntebo när vi kommer hem sen =) lyx,
 
I helgen så var vi på ett fantastiskt julbord i Sundborn i Dalarna, det var vid carl larsson gården, så mysigt å juligt och inte på tal om maten =).
Vi har nu granen inne som är pyntad och fin, vi tog oss en tur i går efter frukost. Vi leta å kolla å ingen passade bra, sen så stod den bara där en fyllig fin gran. Lite roligt när vi skulle hem med den, jag körde å Per höll i granen med handen genom fönsterutan å den släpades lite i backen. Det fick inge bra så han kasta upp den på taket och höll i den genom att ha armen ut genom fönster på bilen =) haha roligt var de och in kom den.
Så nöjd med fransarna som vanligt bästa Elin <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0