11 Augusti

Måndag!
 
regn väder och jobb väder.  Hoppas det inte regnar i kväll då det är träning, eller lite gör ju inget men öser det ner så är det jobbigt tycker jag =P
 
gårdagen så gjorde vi inte allt för mycket, barnen lekte med kompisar, försökte sola lite när solen var framme. På morgonen tog vi en promenad runt hammardammen och jag gick å prata med Tindra som cykla brevid mig och så försvinner hon ner för en slänt å flyger över styret och landar på några pinnar som står upp som hon fick i magen.. Guuud så rädd jag blev slängde allt jag hade i händerna å plockade upp henne men som tur var fick hon bara några rivsår. Usch jag vågade knappt lufta på klänningen trodde de skulle vara mycket blod. fy fy. tur de gick bra. avlsuta kvällen med en till promenad och grillning  =) Tidigare på dagen var mormor å morfar upp å lämna godis åt barnen å Per efter deras båtresa =)
 
Jag längrar till våran båtresa den 23 augusti med alla grannar ;D ska bli så kul. Bra att ha något att se fram emot birka crusies. Dela hytt med malin å linus =)
 
.
Inga nya bilder men sitter å kikar på lite höst fint till tjejerna som ska beställas
 
Stickad tröjaMönstrade treggingsBikerbootsTrikåklänning med tryckBomullstoppBomullstoppFleecejackaLoose JeansTrikåklänning med tryckStickad mössaVadderad jacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0