9 September

Måndag!
Dags för uppdatering, sitter och gäspar på jobbet, jag är så trött i dag, sov ganska dåligt då våra barn dela säng med oss och de vill absolut inte gå tillbaka till sina sängar och somna om. suck hoppas det går över snart för det blir så trångt. Klockan ringde 06:40 , sedan gick jag till jobbet i morse då blev jag pigg men nu är jag trött igen. Dags för frukost tror jag.
 
Vi vann igår på matchen ;D tjoho 2-0 till oss mot Ockelbo vi hade kunna gjort fler mål också. Jag spelade höger back, för vi hade ju inga fler backar så då fick jag den platsen och jag som är van att vara mittfält fick tänka om att inte gå på utan bara styra av och hålla markering hela tiden. Det är ingen plats för mig för det är ingen jobbig plats eller var inte i går iallafall då de inte hade många anfall. Sedan fick jag kliva upp i andra halvlek å då blev jag tvär slut fort och hade inte kommit igång riktigt. men vinst blev det och det var det viktigaste ;D
 
I dag så har vi väl lite att göra hemma, tvätt och sånt som kommit efter, vi har ju vart i stugan torsdag-söndag =) vi hade det jätte mysigt som vanligt, åt gott och jobba lite på stugan.. =)
 
Nya  fejk please jeans å tröjja
 
Nya träningskläder, jag beta av några kilometer i skogen under helgen 6,8 km i torsdags 4 km i fredags. lördags blev det bara promenader
 

Mina fina tjejer som sprang runt i sommarkläder för de var ju så härligt väder i helgen =) Vi skulle gå och plocka kantareller här och hitta massvis på vårat kantarellställe =)
 

Vi bakade en härlig äppel/kanel paj
 

Här är lite av bygget där Jacuzzin ska sitta =) nu är det kors staket runt om och inoljat så det blev fint =)
 

I går skulle vi se smurfarna efter min match men då var den inställt så vi tog ett besök på time å köka glass i det varma vädret 25grader varmt
 
 
Efter allt gott ätande på dagen så tog vi en promenad i skogén med grann hunden otto och kasta pinnar och lekte, tävla upp för backar å allt å fy vad jobbigt de var ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0