25 September

Onsdag!!
 
Känns redan mycket bättre med onsdag helgen närmar sig och har massa roliga aktiviteter väntar..
 
I dag när jag slutar ska vi åka och hälsa på min mormor =) hon blir så glad över besök och bakar alltid något gott tills vi kommer. Därför jag tycker om att baka så mycket för när vi var smp var vi ofta hos mormor å morfar då bakade vi massvis. Sen min mamma har också bakar mycket i sina dagar. Min frys är full med muffins, bulllar, kärleksmums. Vi började fylla frysen i går med mat och mer ska inhandlas. Vi är månads handlare vi när vi handlar mat så kompiliterar vi bara lite med sånt som fattas mjölk typ.
 
Gårdgen kom jag ut på löpning vid 20 tiden och det gick så bra benen var pigga och kändes som jag kunde springa hur länge som hellst.
 
I dag är det vila, Per ska ut och jobba em
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0