19 September

Torsdag!
 
Äntligen  ser jag ljuset ur tunneln snart helg =) skönt, mycket skönt jag har sett fram emot den här helgen som kommer väldigt mycket nu. 1 års kalas, hälsa på barnen nya kusin, jag å Per ska ut och äta middag, dop, middag med grannarna och bio =)
 
I dag ska iallafall jag, barnen och mamma in till valbo =) handla allt som pressenter och något nytt att ha på oss. Vi åker när jag slutat, om inte Per hade hafr 2 bilar hemma som han ska fixa så hade han hängt med. Jag har funderat på dessa godingar
.
Amelia lace peplumCandy peplum
 
Annars ska jag hinna med en löptur i kväll innan hela sverige bakar.
Rolig fotbollsträning i går trots att vi var få och kallt ute. Nu ska vi bara ha på måndagar kvar inna vi går in och kör inomhus i November, Hoppas vi blir mycket folk =)
 
Lekte lite hos Jennie, alva å thilde i går =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0