31 Oktober

Sista oktober. och i morgon kliver vi in i november då julen börjar smyga sig på. Jag är grymt sugen på pepparkakor med iskall mjölk till eller lussebullar och julmust =) varför inte en hårdmacka med julskinka på med skånsk senap. men mums. Nog om de
 
I dag så är det jag som har hämtning på dagis och per jobbar eftermiddagm vi har inte större planer mer än att fixa till pumpan. Jag ska försöka ut på en löptur om mamma och pappa kan hålla ett öga på tjejerna medsns jag springer i skogarna där =) Bra att variera turerna lite då man lätt kan tröttna på att se samma skaker.
 
Samtidigt saknar jag sommaren också.. böda sand, stugan med mera =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0